Tab Menu

Followers

Sunday, July 6, 2014

Nilai Cinta Sejati


Assalamualaikum...
Senyum simpul, Nilai Cinta Sejati aka NCS juga bakal diterbitkan kelak. Jangkaan awal Disember 2014 atau tahun 2015.

Untuk maklum Manuskrip NCS telah dibuat olahan semula dengan nafas baru... ;) jalan cerita masih sama hanya penambahan dan pengolahan sedikit.

*Asal tajuk Nilai Cintanya tukar kepada Nisbah Cinta, Tajuk terakhir saya confirmatin Nilai Cinta Sejati. InsyaAllah dibawah Cute Kreatif juga.

Sebenarnya saya risau juga jika NCS diciplak. Al-maklum isu ciplak masih berluasan lagi.




Banyak juga saya olah semula cerita ni nak tambahkan perisa sedikit... saya akan update semula NCS yang dah olah dalam blog, jika ada kelapangan Insya-Allah... Saya pun agak kurang sihat sedikit.



 Watak-watak penting dalam NCS
Heroin tu saya edit berhijab, comelkan.


Ameer Dylan dan Sufi Alisha



Catatan:
Ilya Abdullah...

8 comments:

  1. Cantiknya illustration....sgt berbakat...xsabar tggu versi cetaknya... Tahniah

    ReplyDelete
  2. tahniah.... teruskan menulis.

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan segalanya
    tahniah teruskan menulis..
    semoga Allah sentiasa memberikan kak Ilya idea yang baik

    ReplyDelete
  4. Syukur n tahniah. In Sha Allah akan sy tunggu....

    ReplyDelete
  5. Cantik illustrasi yaya urasaya bertudung..hehehe

    *dk ana

    ReplyDelete
  6. Semoga cepat sembah sabar menanti Nilai Cinta Sejati

    ReplyDelete
  7. Meant to type speedy recovery cepat sembuh

    ReplyDelete